Održano drugo predavanje ciklusa “Uhvati me za riječ” – gost Tomo Ricov

Na drugom predavanju treće sezone projekta „Uhvati me za riječ“ svojom životnom pričom inspirirao nas je Tomo Ricov, poduzetnik, direktor event agencije i jedan od najboljih event menadžera u Hrvatskoj. Kako ga je poziv na predavanje potaknuo na razmišljanje priznao nam je da o sebi nikada nije razmišljao kao o poduzetniku i kako je zaključio da on to zapravo jest.
S obzirom je glazba njegova velika ljubav objasnio je kako ga upravo ona vodi u većini njegovih projekata, čak i onih koji se na prvi pogled ne čine isplativi. Zato je upravo upornost i strast prema poslu istaknuo kao svoje najvažnije poduzetničke vještine i recept za uspješne projekte. No, iako poštuje te vrline kod sebe i drugih, naglasio je da je izuzetno važno znati kada treba stati i priznati poraz.
Prisjetio se svojih poslovnih početaka u kojima nije ima puno sredstava za ulaganja i studentima poručio da se dobra ideja može realizirati bez obzira na nedostatak novca te klimu u društvu i birokraciju koje poduzetništvo ne potiču dovoljno. Po njemu, sastavni dio poduzetništva su nesigurnost, rizik, odgovornost prema sebi i drugima, ali i neuspjeh koji je normalna i česta pojava. U tim situacijama treba biti hrabar i prevladati strah, kaže.
Weekend Media festival, Johann Franck, Gentelmen Jack’s barber shop i klub Pepermint su projekti kojima se najviše ponosi pa nam je otkrio koji to izazovi, anegdote i priče stoje iza njih. Kada je shvatio da noćni život u centru Zagreba nije na zadovoljavajućoj razini, odlučio se otvoriti klub koji će obogatiti taj segment i pokrenuo „renesansu“ noćnog života Zagreba. Iskustvo u TV produkciji potaknulo ga je na ostvarenje ideje u kojoj će povezati sve zainteresirane ljude iz regije. Tako je nastao Weekend Media festival, najveći medijski festival u regiji koji raste iz godine u godinu.
Nakon Tominih savjeta došao je red na pitanja publike koju su zanimali odgovori na pitanja poput Koje područje marketinga je budućnost?, Kako usklađujete privatno i poslovno?, Kako birate najbliže suradnike? Za sve koji nisu bili na predavanju otkrit ćemo odgovore. S obzirom da marketing postaje sve važniji u poslovanju poduzeća, a globalizacija i razvoj tehnologija napreduju velikom brzinom, našim studentima poručio je da je digitalni marketing područje koje će u budućnosti zauzimati veliki dio tržišta rada. Usklađivanje privatnog i poslovnog života nije mu problem jer svoj posao voli i radi s lakoćom pa mu ostaje dovoljno vremena za sve ostale aktivnosti, a njegovi najbliži suradnici i partneri su ljudi koje smatra prijateljima jer im bezgranično vjeruje.
Za kraj, Tomo nam je poručio da radimo ono što volimo i da ćemo onda biti istinski sretni jer posao zauzima previše vremena u našim životima da bi ga trošili na ono što nas ne usrećuje.