Održano i drugo predavanje „Uhvati me za riječ“ – gost je bio Kristijan Sedak

U ugodnoj atmosferi dvorane 53 Ekonomskog fakulteta u Zagrebu s početkom u 18 sati,
održano je drugo predavanje u nizu serijala predstavljanja uspješnih renomiranih pojedinaca
pod nazivom Uhvati me za riječ.  Tražila se stolica više, a brojna pitanja su samo dodatno poduprijela već ionako zanimljivo predavanje drugog gosta predavača, komunikologa Kristijana Sedaka.

Nakon uvodnih riječi vodstva Debatnog kluba EFZG koje su dale uvertiru gostu, imenujući tako
mnogobrojne značajne obrazovne i druge ustanove u kojima je radio te vještine koje posjeduje,
tvrtka Mate je prezentirala svoj novi proizvod e-knjige koje su odličan alat svakom studentu. Organizirana je i tombola među slušateljima predavanja te je tako jedna osoba  iz publike kući otišla bogatija za poklon našeg sponzora; godišnju dostupnost svih njihovih e-knjiga na webu.

Kako i priliči jednom profesoru i komunikologu, Kristijan Sedak otvorio je predavanje  sa zanimljivom tezom rekavši kako ima tri ljubavi.  Naravno, radilo se o tri poslovne ljubavi koje je prezentirao na zanimljiv način tako nam davajući uvid u neke sfere komunikologije s kojima se svakodnevno susrećemo, a nismo znali što točno iza njih stoji.

Prva njegova poslovna ljubav je sportski PR. Na oduševljenje mnogih iz publike, imali smo
priliku čuti kako radi sa sportašima u nastajanju brendiranja ne samo sponzora koji stoje
iza sportaša ili sportskog kluba, već i samog sporta i njegova karatkera. Napomenuo je kako
je olakotna okolnost to što sport izaziva većinski pozitivne konotacije, ali kako često treba
puno vremena posvetiti i kriznom komuniciranju hladne glave.

Prijelaz s prve poslovne ljubavi na drugu; političku komunikaciju i obrazovanje, bio je glađi nego što bi to očekivali (uzevši u obzir da su sport i politika dva svijeta različita), ali naš govornik uvjeravao nas je kako su ta dva područja zapravo sličnija nego što mislimo. Uz navedeno, ovaj komunikolog izrekao je kako mu je upravo prijenos znanja jedna od najvećih motivacija. Dodao je i kako danas mediji imaju veliku ulogu u kreiranju imidža u javnosti te kako nagla promjena imidža u očima javnosti ne može baš poći za rukom.  Elaboriralo se i o lošim stvarima novih medija poput širenja laži, govora mržnje  te opće pošasti – clickbaitova.

Naučili smo i koje ključne stvari sadrži krizno komuniciranje, a možemo naći primjere iz svakodnevnog političkog života i govora.  To su izražavanje suosjećanja, onoga što se dogodilo te kratkoročnih i dugoročnih mjera. Najzanimljiviji dio predavanja svakako je bio onaj o trećoj poslovnoj ljubavi;
neverbalnoj komunikaciji. 

Iako se bližio kraj predavanju, publika je itekako održavala koncentraciju i slušala zanimljive informacije i savjete. Naučili smo kako prepoznati  lažljivca po njegovu ponašanju i govoru u čemu su bolji muškarci. Jednako tako otkrili smo da su žene bolje u čitanju neverbalnih signala.

Naposlijetku, najvažnije je slijediti svoj instinkt kod takvih situacija. Kristijan je za kraj  poslao snažnu poruku svima pristutnima. Istaknuo je kako su upravo studenti najbolji garant bolje budućnosti te kako vjeruje da mi nosimo najveću energiju za pokretanje društva.
Nada se da ćemo poslušati savjete koje nam je dao; da budemo svoji i aktivni. Kako ne bismo samo ostali beznačajan broj, samo jedan u nizu, Kristijan preporuča učenje, volontiranje i praksu te korištenje svake prilike za nepredovanje i osobni razvoj.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *